niedziela, 5 sierpnia 2012

Naciawdz to oszustka. Istotne dowody.

Dziś Naciawdz napisała ,że chce się wymienić. Oczywiście ona da mi platformy a ja jej futerko. Przekomarzałyśmy się , która pierwsza wystawi. Byłam znowu głupia i pierwsza wystawiłam. Ona kupiła powiedziałam jej ,że teraz jej kolej nie z gruszki ani pietruszki znikła z chatu.Oczywiście nie wystawiając platform po upływie 2 minut widzę jej dol z moim futerku oczywiście z platformami. Nie dajcie się oszustce !!. Oczywiście potem napisałam ,krótką ale zrozumiałą wiadomość :). A wy się przyjrzyjcie .
Zapewniała ,że mnie nie oszuka.
Naiwna... wystawiłam .
Zapewniała ,że wystawi 
Oszustka kupiła 
Oszustka nie wystawiła platform, wręcz miała je na sobie ...
Dwie minuty po kupieniu założyła futerko na siebie !!. No bezczelność !.
Wysłałam jej ,krótką ale taktowną wypowiedź. 
NIECH SIĘ CIESZY.
JEŚLI TO CZYTA TO OKROPNIE MI JEJ ŻAL BO DZIECKO NIE UMIE SOBIE KUPIĆ ZA WŁASNE STARDOLL'E TYLKO KOGOŚ OSZUKUJE !!.
ŻEBY POWIĘKSZYĆ OBRAZKI WYSTARCZY KLIK...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz